Novi Sad
12.08.2025.
12:00 > 10:51
Trasa Fruškogorskog koridora izmenjena je novim urbanističkim projektom koji je objavio Pokrajinski sekretarijat za urbanizam.
  • Slovenac

    15.08.2025 02:25
    Sta ste
    vi radili 80ih i 90ih, kad su svi gradili autoputeve? Nista? Ili malko divljali po YU?
  • Zoki021

    14.08.2025 14:00
    auto put
    A zašto ne i auto put do Temišvara da se spojimo na Via Carpatiu ? I zašto do Beograda kada već postoji autoput do Beograda ?
  • Aleks

    14.08.2025 08:14
    Pioniri titovi
    I posle koridora - koridor.
    Koridor - to smo svi mi.
  • Osto'ja

    14.08.2025 05:29
    Pamtim
    Reke, kanali, bare, jezera, šume i drvoredi.... ustalasana žita..... MIR!!!!
    SVE zatrpati, poravnati, u puteve pretvoriti, dobro izukrštati nadvožnjacima, behatona i žardinjera što više i znakova, rampi, automobila i kamiona... Vozati se po čitav dan.... Da bi stigli negde!!!! GDE?
    I sve to debelo platiti!
  • Martin_Bp

    13.08.2025 18:56
    A cija zemlja je na tom potezu? A most od Bp do Srema prave skororo 30 godina,valda ce ga uskoro zavrsiti.
  • Jelena

    13.08.2025 16:42
    Treba još pokrasti nas gradjane.
    Sklanjajte se više!
  • igor_t

    13.08.2025 14:53
    Hale
    12.08.2025 • 12:41
    Priča se da Kinezi spremaju teren za čupanje litijuma i slanje turbo brzinom u Mađarsku gde im je fabrika električnih vozila.

    Naravno, sve se pravi planski za "investitore", nije to nista za dobrobit naroda. Mi ako se malo "okoristimo" bice dobro.
  • Карапанџић Никола

    13.08.2025 14:18
    @Jakobsfield
    Баш туда кроз Ветерник и Сајлово увек возим кад идем из БПаланке у престони Београд.
    Како год да је, боље и туда него кроз град где је од кружног тока (у центру Вртерника) до ГРАС-а, на сваких 100м семафор, наравно све несинхронизовано..
    Једино смарају они лежећи поред гробља на Сајлову.
    А за Љубу и Ердевик ништа не спомињи, имам викендицу тамо, на ГП ЉУБА цариници још ручно дижу рампу..
  • Novosadjanin

    13.08.2025 14:05
    Kako ce opet da se maznjavaju pare nama na oči.....strasno
  • Jakobsfield

    13.08.2025 09:48
    Veternik-Sajlovo
    Ko se iz Bačke Palanke nameri za prestoni Beograd, najbrže mu je kroz centar Veternika, pa preko Sajlova do auto-puta. Ne zna se ko je očajnijiji: vozači koji se provlače seoskim drumom ili jadni ljudi koji tamo žive. Ali, ko nam je kriv kada živimo u gradu na granici sa Hrvatskom, od koje nam Vođa dobija momentalno i istovremeno fras i ojed. Još kada biste videli put od Erdevika do kontejnera koji se zove Granični prelaz Ljuba...!
  • Mitke

    13.08.2025 08:41
    Psi laju karavani prolaze
    Sve samo neke prevare i tako u beskonačnost. Muka mi je od svega...
  • Rs

    12.08.2025 20:36
    Pa cemu onda most na tekijama ako nece odmah da se gradi direktna veza sa kaćkom petljom i auto putem BG-SU? Znaci sleper koji ide iz Subotice za Rumu i dalje ce da se klacka kroz NS, temerinskom i preko zeleznickog mosta? Drugo, kakva naplatna rampa obzirom da to nije auto put već tzv brza trasa?
  • C16

    12.08.2025 18:32
    У 2030
    ако до тад заврше, планирају наплатне кућице !!!????
  • Budisava

    12.08.2025 17:59
    Pokraj budisavskog aerodroma....
  • NS

    12.08.2025 16:43
    Pravda
    Hoću da se na svim putevima gde se naplaćuje putarina, u poluprečniku od 30-35km oko Novog Sada, putarina ne naplaćuje, kao što je i oko Beograda. I hoću da се градски превоз у општини Нови Сад не наплаћује.
  • MomciloNS

    12.08.2025 16:28
    Logično da za sada ne treba nastavak do Kaća, to je skroz bzvz.
    Ali je bzvz i što prave novu petlju i naplate kućice, umesto da produženje "paralelni put" autoputu i uvuku i novu petlju "jug" u sistem izlaza Novi Sad.
  • Dobra

    12.08.2025 15:01
    Izmena
    Logična izmena, u prvoj varijanti uključenje obilaznice na kaćkoj petlji je saobraćajno gledano i sa aspekta troškova skroz nepotrebno.
  • Grigorije

    12.08.2025 14:37
    Karlovci
    Aman ljudi , (k)radovi u Sr. Karlovcima na puckarosu. traju od 20.12.2024 te.
    Trasa je 200, 300 metara. Svaki dan prolazimo tuda, nema nigde nikoga.
    Od 20.12.2024 kada su zatvorili traku i usporili saobracaj , pa sve do 28.01.2025. , dakle vise od mesec dana niko nije dolazio, nit sta radio.
    Sada , evo danima nema niti jednog radnika na gradilistu.
    Kakav koridor, kakvi bakraci, daj boze da prezivimo njihove INARKTstrukturne projekte.
  • Arkadije

    12.08.2025 14:28
    Tal
    Verovatno da su nekog zaboravili koji treba da se utali
  • kog bre koridora???

    12.08.2025 14:10
    Tunel ni blizu zavrsen, jos nesposobni Kinezi prave nenormalni uspon sa ove strane, ima da budu poplave u tunelu.
    Irig-Ruma rade tempom 1m nedeljno.
    Paragovo-Novi Sad ni poceli, mozda bude gotovo pocetkom sledece decenije.
    Miseluk-novi most u Petrovaradinu ni tad.
  • Vlada

    12.08.2025 14:08
    Još,jos
    Još 20 mil evrima, rokaj samo
  • Juca

    12.08.2025 13:22
    A zasto bi plaćali putarinu za put koji je izgrađen našim novcima? I taj i sve ostale.
  • Dr

    12.08.2025 13:20
    Zar nije bilo jednostavnije prikazati crtežom šta je bilo planirano i nacrtati izmenu?
  • Јое

    12.08.2025 13:16
    Да ми је знати ко треба да узме паре од продаје земље у овом случају. Овакве промене се никада не раде да би се направило нешто добро, већ само да би неки ћаци узео више кајмака.
  • LIman

    12.08.2025 12:56
    OPet muljaju. Samo što više betona.
  • Posmatrac

    12.08.2025 12:53
    Misljenje
    Neka nam je Bog u pomoci sa njihovim planovima.
  • Joki

    12.08.2025 12:49
    Bitno je da ima NAPLATNA STANICA. A vinjete, to vise niko ni ne spominje...
  • Hale

    12.08.2025 12:41
    Priča se da Kinezi spremaju teren za čupanje litijuma i slanje turbo brzinom u Mađarsku gde im je fabrika električnih vozila.
  • gradjaninX

    12.08.2025 12:29
    Zato "lakat krivina" na tranzitu kroz Rumu nikada nece biti izmenjena pa sa srecom!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna